10 Ekim 2013 Perşembe

Benim Hala Umudum Var 16.Bölüm Fragmanı İzle

Benim Hala Umudum Var 16.Bölüm Fragmanı Umut ve Ozan’ın sözlendiklerini öğrenen Hakan duygularını anlatmaktan vazgeçer.Benim Hala Umudum Var 16.Bölüm İzle Ozan Tefeci’nin borcunu ödemek için ayırdığı parayı nişan hazırlıklarını yapması için Musa’ya verir. Musa nişan için gereken her şeyi organize eder. Nişan davetlilerinin arasında Hakan, Asude, Beril ve Rüzgar da vardır.Benim Hala Umudum Var 16.Bölüm Emel ve Ragıp gizlice nişanı izler. Nişanın davetsiz misafiri Yahya herkesi şok eder. Asude yeni asistan alımı için görüşmelere başlar fakat işler umduğu gibi gitmez. Beril’i geri getirmek için elinden geleni yapar. Hale’nin yaşadığı saldırının şoku atlatamaması Musa’yı derinden üzer. Saldırganın cezasını kendi vermeye karar verir.Benim Hala Umudum Var 16 Yayın Günü: 10 Ekim Perşembe Yayın Saati: 22.15 Benim Hala Umudum Var 16.Bölüm Fragmanı İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder